Як швидко розпізнати недоліки номера в готелі

Як швидко розпізнати недоліки номера в готелі

453
ПОДЕЛИТЬСЯ

Добравшись до свого готелю, навіть в центрах туристичних столиць, і отримавши свій номер, можна розчаруватися і навіть зіпсувати враження від подорожі.

На подушці знайшли не своє волосся, по ліжку повзає мураха, у ванній чорна цвіль, а кондиціонер погано працює, в той час як стоїть спекотна погода, — це звичний набір «поганого» номеру. Ви здивуєтеся, але як правило виявляються ці проблеми тільки через годину після заселення в номер і повного розпакування речей.

Коли ви заселяєтеся в номер у готелі, краще відразу перевірити деякі ключові моменти відразу, до того, як розпакуєте речі. Так ви зможете негайно повідомити про всі проблеми персонал і поміняти кімнату з мінімальними клопотами.

Ось на що потрібно звернути увагу перш ніж влаштовуватися в номері:

  1. Перевірте сантехніку. Сама базова вимога для будь-якого номера в готелі — це працюючі крани і наявність води, а також справний туалет. На мою думку, їх слід перевірити в першу чергу. Двічі злийте воду в туалеті, щоб перевірити чи не забитий він і чи немає протікання. Увімкніть воду в душі або ванні, щоб переконатися, що є холодна і гаряча вода, і що вода нормально стікає. Якщо з цим є проблеми, просите поміняти номер, так як рішення таких питань іноді може затягнутися.
  2. Переконайтеся, що опалення або кондиціонер в порядку. Від можливості відрегулювати температуру за власним смаком залежить, чи буде вам комфортно ночувати в номері. Після заселення в кімнату перевірте, чи регулюється обігрівач і чи змінюється температура. Якщо ні, відразу ж повідомляйте про це. Якщо ніякі заходи не приймаються, просіть переселити вас в інший номер.
  3. Чистота постільної білизни. Підніміть покривало і огляньте подушки і простирадла. Перевірте, чи немає на постільній білизні плям, комах, бруду, волосся і т.д. Брудні простирадла абсолютно неприйнятні. Якщо у вас є які-небудь підозри на цей рахунок, телефонуйте в службу прибирання і вимагайте замінити білизну негайно.
  4. Електронні прилади. Немає нічого більш подразнюючого, ніж увечері, влаштувавшись у ліжку з пультом в руках, виявити, що телевізор не включається. Перед тим, як ви почнете розпаковувати речі, саме час перевірити техніку. За 18 років бізнес-поїздок я помітила, що непрацюючий телевізор найчастіше буває результатом сіли батарейок в пульті. Зазвичай щоб вирішити це питання, потрібно всього один дзвінок адміністратору.

Як завжди, я бажаємо вам щасливих подорожей!